Przejdź do treści
Przejdź do stopki

NABÓR NA WOLNE STANOWISKO PRACY DS. ZAGOSPODAROWANIA PRZESTRZENNEGO I ZARZĄDZANIA MIENIEM

Treść

WÓJT GMINY BRALIN
OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO PRACY

ds. zagospodarowania przestrzennego i zarządzania mieniem

(termin rozpoczęcia pracy) od O1.02.2007 r.

1.Osoba ubiegająca się o zatrudnienie musi spełniać następujące wymagania niezbędne do zatrudnienia na powyższym stanowisku, tj.:
a) posiadać obywatelstwo polskie,
b) posiadać stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku jw.,
c) cieszyć się nieposzlakowaną opinią,
d) posiadać pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzystać z pełni praw publicznych,
e) nie być karaną za przestępstwo popełnione umyślnie oraz nie może toczyć się przeciwko niej postępowanie karne,
f) posiadać wykształcenie wyższe techniczne lub administracyjne (preferowane kierunki to gospodarka nieruchomościami, zarządzanie, geodezja, prawo administracyjne oraz budownictwo)
g) wykazać się biegłą znajomością obsługi komputera (Windows xp, pakiet Microsoft Office, Internet Explorer).

2. Wymagania dodatkowe związane z zatrudnieniem na stanowisku, na które prowadzony jest nabór:
a) zamieszkanie na terenie gminy Bralin lub powiatu Kępińskiego,
b) doświadczenie w pracy na samodzielnym stanowisku,
c) zdolności do podejmowania rozstrzygnięć merytorycznych,
d) kreatywność,
e) znajomość przepisów ustawy o gospodarce nieruchomościami, zagospodarowaniu przestrzennym, budownictwa, kodeksu postępowania administracyjnego.

3. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku, na które prowadzony jest nabór:

a) prowadzenie wszelkich spraw wynikających z ustawy o gospodarce nieruchomościami:
* gospodarowanie nieruchomościami gminy,
* ustalanie cen nieruchomości gruntowych stanowiących własność gminy i przeznaczonych do sprzedaży lub przekazania w użytkowanie wieczyste,
* ustalanie wysokości opłat z tytułu trwałego zarządu, użytkowania, użytkowania wieczystego, dzierżawy nieruchomości gruntowych gminy,
* współdziałanie z Referatem Finansowo-Podatkowym w zakresie naliczania i egzekwowania należności z tytułu trwałego zarządu, użytkowania, użytkowania wieczystego i dzierżawy,
* organizowanie przetargów na sprzedaż lub przekazywanie w użytkowanie wieczyste nieruchomości gruntowych gminy,
* nabywanie nieruchomości na rzecz gminy,
* przygotowywanie dokumentacji terenowo - prawnej niezbędnej do przejmowania nieruchomości gruntowych w drodze zasiedzenia, zniesienia współwłasności, ustalenia służebności itp.,
* przygotowywanie dokumentacji terenowo prawnej w zakresie podziałów i szacowania nieruchomości,
* prowadzenie całości spraw związanych z wywłaszczeniami nieruchomości na rzecz gminy,
* prowadzenie całości spraw związanych ze zwrotami nieruchomości gminy na rzecz byłych właścicieli,
* przygotowywanie dokumentacji terenowo - prawnej do przejęcia nieruchomości gruntowych Skarbu Państwa na rzecz gminy w drodze komunalizacji,
*przygotowanie decyzji dotyczących przekształcenia użytkowania wieczystego, w prawo własności nieruchomości gminy,
* przygotowywanie decyzji dotyczących podziałów nieruchomości,
* prowadzenie spraw związanych z ustalaniem nazw obiektów fizjograficznych i numeracją nieruchomości,
* przeciwdziałanie nieformalnemu obrotowi ziemią,
* prowadzenie spraw związanych ze scaleniem i podziałem nieruchomości.

b) prowadzenie wszelkich spraw wynikających z ustawy z dnia 7 lipca 1994. o zagospodarowaniu przestrzennym:
* zapewnienie sporządzania planów zagospodarowania przestrzennego gminy i ich aktualizacja oraz zmiany tych planów,
* przygotowywanie decyzji dotyczących wypłaty odszkodowania lub pobierania opłaty z tytułu zmiany wartości gruntu związanej ze zmiana planu przestrzennego zagospodarowania,
* przygotowywanie materiałów i projektów uchwał Rady Gminy o przystąpieniu do sporządzania studium uwarunkowań I kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy, dokonywanie
okresowej oceny skutków zmian w pianach zagospodarowania przestrzennego gminy, udzielanie informacji oraz wydawanie zaświadczeń lub opinii o przeznaczeniu terenu w planie
zagospodarowania przestrzennego gminy,
* wydawanie decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu,

c) prowadzenie spraw dot. gospodarki lokalowej w zakresie:
* przydziału lokali mieszkalnych i użytkowych,
* utrzymania i remontów budynków mieszkalnych,
* dodatków mieszkaniowych.

4. Wymagane dokumenty:
a) życiorys (CV),
b) list motywacyjny,
c) dokument poświadczający wykształcenie — kserokopia dyplomu ukończenia studiów lub
zaświadczenie o stanie odbytych studiów lub w przypadku wymogu średniego wykształcenia dokument poświadczający posiadanie takiego wykształcenia,
d) kwestionariusz osobowy wraz ze zdjęciem,
e) inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach,
f) kserokopie świadectw pracy,
g) oświadczenie o niekaralności,
h) oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystania z pełni praw publicznych.

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie Urzędu lub pocztą na adres: Urząd Gminy w Bralinie 63-640 Bralin ul. Rynek 3 z dopiskiem: „Dotycz naboru na wolne stanowisko urzędnicze: ds. zagospodarowania przestrzennego i zarządzania mieniem w terminie do dnia 25 stycznia 2007 roku do godz. 15:00. Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyznaczonym terminie, nie będą rozpatrywane. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej www.bip.iap.pl/bralin oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Urzędu Gminy w Bralinie.

Wymagane dokumenty aplikacyjne powinny być opatrzone klauzulą: „wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawa z dnia 29 sierpnia 1997 roku — ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 roku Nr 101 poz. 926 z późn. zm.)oraz ustawą z dnia 22 marca 1990 roku o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2001 roku Nr 142 poz. 1593 z późn. zm.)”.


Wójt Gminy Bralin
/-/inż. Roman Wojtysiak

Autor: K. Zakręta