Przejdź do treści
Przejdź do stopki

Ogłoszenie o naborze na stanowisko pracy Referenta ds.obsługi Rady Gminy i Kadr

Treść

Bralin, dnia 02 listopad 2007r.
Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko pracy

WÓJT GMINY BRALIN
OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO PRACY

Referent ds. obsługi Rady Gminy i Kadr w Referacie Organizacyjnym i Spraw Obywatelskich Urzędu Gminy w Bralinie.

(termin rozpoczęcia pracy) od 01.12.2007r.


1.Osoba ubiegająca się o zatrudnienie musi spełniać następujące wymagania niezbędne do zatrudnienia na powyższym stanowisku, tj.:
a)posiadać obywatelstwo polskie,
b)posiadać stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku jw.,
c)cieszyć się nieposzlakowaną opinią,
d)posiadać pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzystać z pełni praw publicznych,
e)nie być karaną za przestępstwo popełnione umyślnie oraz nie może toczyć się przeciwko niej postępowanie karne,
f)posiadać wykształcenie wyższe (w przypadku tegorocznych absolwentów wymagane zaświadczenie o ukończeniu studiów wyższych) , preferowane wykształcenie administracyjne, prawnicze lub pokrewne,
g)wykazać się biegłą znajomością obsługi komputera (Windows XP, pakiet Microsoft Office, Internet Explorer, Power Point).

2. Wymagania dodatkowe związane z zatrudnieniem na stanowisku, na które prowadzony jest nabór:
a)zamieszkanie na terenie gminy Bralin lub powiatu Kępińskiego,
b)znajomość języka angielskiego lub niemieckiego będzie dodatkowym atutem,
c)preferowane będzie doświadczenie w pracy związanej z jednostkami samorządu terytorialnego oraz doświadczenie w prowadzeniu spraw kadrowych,
d)umiejętność pracy pod presją czasu i pracy w zespole oraz dobra organizacja pracy,
e)kreatywność,
f)znajomość przepisów ustawy z dnia 8 marca 1990r. o samorządzie gminnym, ustawy z dnia 22 marca 1990r. o pracownikach samorządowych, kodeksu postępowania administracyjnego, ustawy ordynacja wyborcza do Sejmu Rzeczypospolitej Polskiej i do Senatu Rzeczypospolitej Polskiej, ordynacja wyborcza do rad gmin, rad powiatów i sejmików województw, ustawy z dnia 20 czerwca 2002 r. o bezpośrednim wyborze wójta, burmistrza i prezydenta miasta, kodeksu pracy,

3. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku, na które prowadzony jest nabór:

a)przygotowywanie materiałów pod obrady Rady, zawiadamianie o zwołaniu Sesji, jej obsługa, przekazywanie uchwał do realizacji jednostkom w nich wskazanym, a także organowi nadzoru oraz publikacja zgodnie z wymogami prawa,
b)współdziałanie z radnymi w zakresie spraw wynikających z ustawy o samorządzie gminnym, przygotowywanie materiałów na posiedzenia komisji, zawiadamianie o zwołaniu posiedzenia komisji, obsługa komisji, obsługa narad i zebrań zwoływanych przez Przewodniczącego Rady,
c)przekazywanie wniosków komisji i interpelacji radnych do realizacji komórkom organizacyjnym Urzędu, prowadzenie zbiorczej ewidencji wniosków i postulatów radnych oraz informowanie radnych o ich realizacji,
d)sporządzanie informacji o działalności Rady i komisji, przygotowywanie informacji o realizacji uchwał Rady oraz prowadzenie odpowiednich rejestrów, ewidencji i dokumentacji pracy Rady,
e)sporządzanie materiałów do BIP w zakresie wykonywanych zadań,
f)wykonywanie prac związanych z przebiegiem: wyborów do Sejmu RP, Senatu RP, wyborów Prezydenta RP, wyborów do Rady Gminy, wyborów na ławników sądów i do innych organów w ramach upoważnień ustawowych, referendum, zmian w podziale terytorialnym,
g)prowadzenie spraw kadrowych pracowników Urzędu Gminy w Bralinie oraz kierowników jednostek organizacyjnych,
h)koordynacja i nadzór nad funduszem płac Urzędu Gminy w Bralinie,
i)prowadzenie rejestru umów zleceń i umów o dzieło dla Urzędu Gminy w Bralinie,
j)realizacja regulaminu gospodarowania środkami Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych,
k)prowadzenie sprawozdawczości i analiz w zakresie spraw kadrowych, płacowych i socjalnych,
l)prowadzenie rejestru krajowych delegacji służbowych,
m)realizacja zadań z zakresu usług medycznych dla pracowników,
n)prowadzenie spraw związanych z podnoszeniem kwalifikacji pracowników (w formach szkolnych i pozaszkolnych),
o)koordynacja i nadzór nad realizacją zadań z zakresu bhp.

4. Wymagane dokumenty:
a) życiorys (CV),
b) list motywacyjny,
c) dokument poświadczający wykształcenie – kserokopia dyplomu ukończenia studiów ( lub zaświadczenie o odbyciu studiów w przypadku tegorocznych absolwentów),
d) kwestionariusz osobowy wraz ze zdjęciem,
e) inne dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach,
f) kserokopie świadectw pracy,
g) oświadczenie o niekaralności,
h) oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystania z pełni praw publicznych.

5. Wymagane dokumenty aplikacyjne wymienione w pkt. 4 należy składać osobiście w siedzibie Urzędu lub przesłać pocztą na adres: Urząd Gminy w Bralinie 63-640 Bralin ul. Rynek 3 z dopiskiem: „Dotyczy naboru na wolne stanowisko urzędnicze: referent ds. obsługi Rady Gminy i Kadr” w terminie do dnia 19 listopada 2007 roku do godz. 16:00. Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyznaczonym terminie, nie będą rozpatrywane.

6. Inne informacje :
1) Procedura naboru na stanowisko urzędnicze jest etapowa i obejmuje:
• I etap kwalifikacja formalna obejmująca badanie kompletności ofert i spełnienia wymogów określonych w pkt. 1a-1f i pkt. 4,
• II etap kwalifikacja merytoryczna obejmująca rozmowę kwalifikacyjną z komisją,
(rozmowa może być uzupełniona testem merytorycznym),
• III etap rozmowa kwalifikacyjna z Wójtem Gminy Bralin.
2) Pracodawca przewiduje zatrudnienie na czas nieokreślony, po 3miesięcznym okresie próbnym.

Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej www.bip.bralin.pl oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Urzędu Gminy w Bralinie.

Wymagane dokumenty aplikacyjne powinny być opatrzone klauzulą: „wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawa z dnia 29 sierpnia 1997 roku – ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 roku Nr 101 poz.926 z późn. zm.) oraz ustawą z dnia 22 marca 1990 roku o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2001 roku Nr 142 poz.1593 z późn. zm.)”.



Wójt Gminy Bralin

/-/ inż. Roman Wojtysiak


Załaczniki tj. wzory oświadczenia i kwestionariusz dostępne są w BIP Urzędu Gminy w Bralinie.

Autor: Z.Łatka