Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko pracy Referent ds. obsługi BIP, mediów, promocji gminy i współpracy zewnętrznej w Referacie Oświaty, Kultury, Sportu i Promocji w Urzędzie Gminy w Bralinie
Treść
Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko pracy
WÓJT GMINY BRALIN OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO PRACY
Referent ds. obsługi BIP, mediów, promocji gminy i współpracy zewnętrznej w Referacie Oświaty, Kultury, Sportu i Promocji w Urzędzie Gminy w Bralinie
(termin rozpoczęcia pracy) od 01.12.2007r.
1.Osoba ubiegająca się o zatrudnienie musi spełniać następujące wymagania niezbędne do zatrudnienia na powyższym stanowisku, tj.:
a)posiadać obywatelstwo polskie,
b)posiadać stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku jw.,
c)cieszyć się nieposzlakowaną opinią,
d)posiadać pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzystać z pełni praw publicznych,
e)nie być karaną za przestępstwo popełnione umyślnie oraz nie może toczyć się przeciwko niej postępowanie karne,
f)posiadać wykształcenie wyższe (w przypadku tegorocznych absolwentów wymagane zaświadczenie o ukończeniu studiów wyższych), preferowane wykształcenie z zakresu dziennikarstwa samorządowego, politologii, humanistyczne, kulturoznawstwa lub edukacji kulturalnej.
g)wykazać się biegłą znajomością obsługi komputera (Windows XP, pakiet Microsoft Office, Internet Explorer, Power Point).
2. Wymagania dodatkowe związane z zatrudnieniem na stanowisku, na które prowadzony jest nabór:
a)zamieszkanie na terenie gminy Bralin lub powiatu Kępińskiego,
b)znajomość języka angielskiego lub niemieckiego będzie dodatkowym atutem,
c)preferowane będzie doświadczenie w pracy związanej z dziennikarstwem, oświatą lub placówkach kultury,
d)doświadczenie w realizacji projektów z zakresu promocji, wymiany i współpracy zagranicznej,
e)umiejętność pracy pod presją czasu i pracy w zespole oraz dobra organizacja pracy,
f)kreatywność,
g)znajomość przepisów o samorządzie gminnym, kodeksu postępowania administracyjnego.
3. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku, na które prowadzony jest nabór:
a)redakcja biuletynów i publikacji Gminy Bralin,
b)prowadzenie internetowego Portalu Gminy Bralin i Biuletynu Informacji Publicznej,
c)utrzymywanie bieżących kontaktów i opracowywanie informacji dla mediów,
d)promocja gminy (gromadzenie informacji o gminie, przygotowywanie materiałów promocyjnych),
e)nadzór i koordynacja kontaktów zagranicznych Gminy Bralin w tym z gminami partnerskimi,
f)współdziałanie z fundacjami, stowarzyszeniami i organizacjami poza samorządowymi,
g)analiza i diagnozowanie zjawisk społecznych, kulturalnych i gospodarczych w odniesieniu do obszaru gminy Bralin i powiatu Kępińskiego,
4. Wymagane dokumenty:
a) życiorys (CV),
b) list motywacyjny,
c) dokument poświadczający wykształcenie – kserokopia dyplomu ukończenia studiów lub zaświadczenie o stanie odbytych studiów,
d) kwestionariusz osobowy wraz ze zdjęciem,
e) inne dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach,
f) kserokopie świadectw pracy,
g) oświadczenie o niekaralności,
h) oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystania z pełni praw publicznych.
5. Wymagane dokumenty aplikacyjne wymienione w pkt. 4 należy składać osobiście w siedzibie Urzędu lub przesłać pocztą na adres: Urząd Gminy w Bralinie 63-640 Bralin ul. Rynek 3 z dopiskiem: „Dotyczy naboru na wolne stanowisko urzędnicze: referent obsługi BIP, mediów, promocji gminy i współpracy zewnętrznej” w terminie do dnia 16 listopada 2007 roku do godz. 15:00. Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyznaczonym terminie, nie będą rozpatrywane.
6. Inne informacje :
Procedura naboru na stanowisko urzędnicze jest etapowa i obejmuje:
•I etap kwalifikacja formalna obejmująca badanie kompletności ofert i spełnienia wymogów określonych w pkt. 1a-1f i pkt. 4,
•II etap kwalifikacja merytoryczna obejmująca rozmowę kwalifikacyjną z komisją,
(rozmowa może być uzupełniona testem merytorycznym),
•III etap rozmowa kwalifikacyjna z Wójtem Gminy Bralin.
Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej www.bip.bralin.pl oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Urzędu Gminy w Bralinie.
Wymagane dokumenty aplikacyjne powinny być opatrzone klauzulą: „wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawa z dnia 29 sierpnia 1997 roku – ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 roku Nr 101 poz.926 z późn. zm.) oraz ustawą z dnia 22 marca 1990 roku o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2001 roku Nr 142 poz.1593 z późn. zm.)”.
Wójt Gminy Bralin
/-/inż. Roman Wojtysiak
Autor: K. Zakręta