Przejdź do treści
Przejdź do stopki

Otwarty konkurs ofert na organizację wypoczynku letniego z programem socjoterapeutycznym dla dzieci z rodzin z problemem alkoholowym i z grup ryzyka z terenu Gminy Bralin

Treść

Gmina Bralin reprezentowana przez Wójta Gminy Bralin
na podstawie ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 roku o działalności pożytku publicznego i wolontariacie
( Dz. U. Nr 96 poz. 873 )


Ogłasza Otwarty konkurs ofert na organizację wypoczynku letniego z programem socjoterapeutycznym dla dzieci z rodzin
z problemem alkoholowym i z grup ryzyka z terenu Gminy Bralin.

Przewidywana kwota dotacji na 2007 rok wynosi do 12.000 zł

Zasady przyznawania dotacji :
1. O dotację mogą ubiegać się organizacje pozarządowe, podmioty wymienione w art. 3 ust. 3. Ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 roku o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie, oraz jednostki organizacyjne podległe organom administracji publicznej lub przez nie nadzorowane, działające na terenie Gminy Bralin, realizujące zadania statutowe z zakresu przeciwdziałania uzależnieniom.
2. Oferent lub oferenci wyłonieni przez Komisję Konkursową w trybie postępowania konkursowego otrzymują dotację w formie wsparcia zadania po zawarciu pisemnej umowy na realizację zadania. Umowę ze strony oferenta podpisują osoby uprawnione do reprezentowania danej organizacji zgodnie z jej statutem.
3. Z dotacji można sfinansować następujące koszty w ramach projektu:
•Wynagrodzenia realizatorów zadania.
•Koszty realizacji zadania wynikające ze specyfiki realizowanego przedsięwzięcia (np. zakup materiałów plastycznych, program kulturalno – oświatowy)
•Przewóz uczestników
•Dopłata do wyżywienia.

Warunki realizacji w/w zadania:
1. Zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie.
2. Zgodnie z ustaleniami określonymi w umowie na realizację zadania.
3. Regulamin, ramowy plan działania
4. Zatrudnienie osób mających odpowiednie kwalifikacje.

Wymogi formalne oferty :
•złożona oferta musi być wypełniona w sposób przejrzysty i czytelny,
•złożona oferta musi być kompletna i zawierać przejrzyste odpowiedzi na wszystkie wymagane pytania.
•w przypadku wysyłki na kopercie należy umieścić napis: „Konkurs na zadania z zakresu przeciwdziałania patologiom społecznym w 2007r.”, oraz nazwę i adres oferenta.

Do oferty należy dołączyć:
•kopia kserograficzna statutu potwierdzona za zgodność z oryginałem przez osobę upoważnioną z ramienia wnioskodawcy,
•oświadczenie oferenta o posiadaniu przez realizatorów kwalifikacji do wykonania zadań programowych zgłoszonej oferty.
•pisemne rekomendacje dotyczące dotychczas realizowanych projektów
•inne załączniki mogące mieć znaczenie przy ocenie projektu
•dokładny harmonogram zadań projektu
•aktualny odpis potwierdzający wpis do właściwej ewidencji lub rejestru dotyczącego uprawnionego podmiotu do prowadzonej przez niego działalności
•deklarację o zamiarze odpłatnego lub nieodpłatnego wykonania zadania

Ofertę wraz z wymaganymi załącznikami należy złożyć pod następującym adresem:
Pełnomocnik ds. rozwiązywania problemów uzależnień, Urząd Gminy w Bralinie Rynek 3, 63-640 Bralin.
Oferty, które nie spełniają wymogów formalnych oraz złożone po terminie nie będą rozpatrywane.

Termin składania ofert do dnia 30.04.2007 r.
Druki wniosku-oferty, umowy oraz sprawozdania dostępne jest na oficjalnej stronie internetowej
Urzędu Gminy Bralin www.bralin.pl lub na stronie Biuletynu Informacji Publicznej www.bip.iap.pl/bralin, oraz w biurze pełnomocnika.

Tryb i kryteria wyboru oferty:
Złożone oferty sprawdzane są pod względem formalnym przez Pełnomocnika ds. rozwiązywania problemów uzależnień. W przypadku braku zgodności formalnej wnioskodawca otrzymuje pisemną informację od organizatora konkursu. Wnioski wraz z załącznikami nie są zwracane wnioskodawcy. Oferty spełniające wymagania formalne przekazywane są do Komisji Konkursowej, która dokonuje wyboru najkorzystniejszej oferty w oparciu o następujące kryteria:
•zgodność oferty z zadaniem konkursu,
•zgodność oferty z priorytetami w dziedzinie przeciwdziałania patologiom społecznym obowiązującymi w roku realizacji zadania,
•merytoryczna wartość oferty (atrakcyjność oferty, sposoby promocji zadania ),
•możliwość realizacji zadania przez oferenta (baza, zasoby rzeczowe, kadra),
•doświadczenie i kwalifikacje wnioskodawcy w realizowaniu podobnych działań,
•ocena kalkulacji kosztów zadania (przejrzystość i szczegółowość kalkulacji, zaangażowanie
•środków pozabudżetowych),
•dotychczasowe osiągnięcia i wiarygodność oferenta (zwłaszcza dotychczasowe wyniki współpracy z Gminą Bralin.
•ilość uczestników i beneficjantów zadania

Po dokonaniu wyboru oferty, oferent otrzymuje pisemną informację o przyznaniu dotacji. Decyzja o przyznaniu dofinansowania jest ostateczna, co oznacza, że nie przysługuje odwołanie.

Termin realizacji zadań: czerwiec – sierpień 2007 r.

Konkurs zostanie rozstrzygnięty w ciągu 7 dni po upłynięciu terminu składania ofert.
Wyniki zostaną zamieszczone na tablicach informacyjnych oraz na stronie internetowej Urzędu Gminy Bralin.

Dodatkowe informacje można uzyskać u Pełnomocnika Wójta Gminy ds. Rozwiązywania Problemów Uzależnień w Urzędzie Gminy Bralin, ul. Rynek 3, pokój 12, tel. 062/ 78 11 205, 78 11 201



WÓJT GMINY BRALIN
/ - / Roman Wojtysiak


Więcej informacji na http://www.bip.iap.pl/bralin/

Autor: K. Zakręta